Common rail
Common rail ubrizgavanje: napredna tehnologija za dizelske motore
Bosch je lansirao prvi common rail sustav 1997. godine. Sustav je ime dobio po zajedničkom visokotlačnom spremniku (common rail – zajednički vod) koji opskrbljuje sve cilindre gorivom. Kod konvencionalnih sustava za ubrizgavanje dizela, tlak goriva mora se stvarati pojedinačno za svako ubrizgavanje. Međutim, kod common rail sustava, stvaranje tlaka i ubrizgavanje odvojeni su, što znači da je gorivo uvijek dostupno pri potrebnom tlaku za ubrizgavanje.
Injektor u common rail sustavu sastoji se od mlaznice, aktuatora za Piezo injektore ili elektromagnetskog ventila za injektore elektromagnetskih ventila, kao i hidrauličkih i električnih priključaka za aktivaciju igle mlaznice.
Mi u Autoservisu KRNJAJIĆ vršimo kompletne reparacije, ispitivanja svih sustava ubrizgavanja goriva i boš pumpi za dizel motore.
Ugrađuje se u svaki cilindar motora i priključuje na vod putem kratke visokotlačne cijevi. Injektorom upravlja elektroničko upravljanje dizelom (EDC). Na taj način osigurava se da iglu mlaznice otvara ili zatvara aktuator, bilo da je riječ o elektromagnetskom ventilu ili Piezo aktuatoru. Injektori s Piezo aktuatorima nešto su uži i rade na iznimno niskoj razini buke. Obje varijante usporedive su po kratkim vremenima zatvaranja te omogućavaju predubrizgavanje, glavno ubrizgavanje i sekundarno ubrizgavanje da bi se osiguralo čisto i učinkovito izgaranje goriva u svakoj radnoj točki.